מדיניות החלפות והחזרות

מדיניות החלפת מוצרים שנרכשו באינטרנט  – חברת אפרת אילן בע"מ 

לקוחות יקרים שלום רב,

חברת אפרת אילן בע"מ [להלן: "החברה"] מאפשרת לכם חווית רכישה אינטרנטית ונוחה. לצורך כך, מאפשרת החברה להחזיר מוצרים שנרכשו מאתר החברה בחנות החברה.

 

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר:

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בסיומה של ביצוע עסקת רכישה באתר החברה, תפיק החברה חשבונית מס קבלה עבור הלקוח. חשבונית זו  תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה ע"י הלקוח [להלן: "חשבונית מס /קבלה "].

 

ביטול עסקה רכישה באינטרנט:

לקוח המעוניין לבטל עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה, יוכל לבחור באחת הדרכים המפורטות להלן:

להלן רשימת האפשרויות:

בחנות

שליחת המוצר + חשבונית + בקשה להחזיר את מוצר לחנות החברה במתחם דיזיין סנטר.

 

על הלקוח הפונה לביטול עסקת רכישה באינטרנט, לפרט בהודעת ביטול העסקה מטעמו את שמו, את פרטי העסקה, את מספר תעודת הזהות שלו, את מספר ההזמנה / חשבונית מס/קבלה.

 

ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 [להלן: "חוק הגנת הצרכן"], והכל כפי שיפורט להלן:

 

לקוח יבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת דוח פרטי העסקה, הכל לפי המאוחר מבניהם [הבהרה לעניין זה: בהתאם לחוק הפרשנות, הימים נספרים מהיום למחרת, וכוללים ימי מנוחה, פגרה או שבתון, אלא אם הם הימים האחרונים בתקופה].

 

כאשר מבטל העסקה הינו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש, או אז, ביטול העסקה יבוצע בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובכל בכפוף לכך שההתקשרות בין הלקוח לחברה, כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה [שיחה לעניין זה, שיחה בכל אמצעי ו/או בכל כלי תקשורת ו/או בכל מדיה חברתית ו/או מרכז פניות וכיוצא באלו]. מיותר לציין כי על הפונה לביטול העסקה, להציג מסמך המוכיח את טענתו בדבר היותו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש;

 

ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין דוח פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה מאפשר לחברה לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. בכל מקרה דמי המשלוח לא יוחזרו ללקוח.

 

החברה מבקשת להבהיר כי במידה והרוכש ביקש לבטל את הזמנת המוצר או הפריט שרכש, עובר לקבלת המשלוח או ההזמנה שביצע, או אז, תהא רשאית החברה לנכות את דמי המשלוח בלבד, מהסכום הכספי שיושב ללקוח. ככל שהמוצר או הפריט לא נשלחו לא תחויב ההזמנה ע"י החברה.  

 

לקוח המעוניין לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרש להחזיר את המוצר באופן פיזי לחנות החברה, במתחם דיזיין סנטר או באמצעות שליח [על חשבונו] לחנות החברה, והכל בכפוף לתיאום הדבר עם שירות הלקוחות של החברה.

 

לקוח שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה באמצעות שירות הלקוחות שלה. לאחר תיאום עם שירות הלקוחות של החברה, ניתן להחזיר את המוצר הפגום בחנות החברה או באמצעות שליח באישור שירות הלקוחות של החברה.

 

ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר;

 

למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

 

 

מדיניות החלפת מוצרים:

בנוסף על כל האמור לעיל, היה והלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר/ים אותו/ם רכש באתר החברה לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר או להחזיר מוצר/ים ולקבל עבורו שובר זיכוי, מאפשרת החברה הפקת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן. 

 

על מנת לבצע את האמור בסעיף זה, יש להחזיר/להחליף את המוצר/ים בחנות החברה, כאשר המוצר/ים מוחזר/ים באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש. כמו כן, החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת חשבונית הרכישה.

 

עבור מוצר/ים שהוחזר/ו זכאי הרוכש לקבל שובר זיכוי לרכישה. לקבלת השובר, יש להחזיר את המוצר/ים עד 30 ימים (תשומת ליבכם – כי מדובר ב-30 ימים ולא ב-30 ימי עסקים) מיום אספקתו/ם.

 

בכל שאלה ו/או פניה ו/או בירור, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ו/או לעיין בתקנון האתר.

 

מדיניות החזרת פריטים ברכישות מהחנות:

החלפת מוצר כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי תתאפשר עד 14 יום מתאריך הרכישה, כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית, וזאת בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

 

החלפת מוצר שנקנה במבצע ו\או בסוף עונה כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי יתאפשר עד 7 ימים מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

 

החזר כספי:

לקוח יהיה זכאי להחזר כספי מיום הרכישה ועד תום יומיים שלאחריו – שאינם ימי מנוחה – כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום  ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום, כאשר ינוכו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א- 2010.

 

לתשומת לבכם, מצעים שאריזתם נפתחה ו/או שנעשה בהם שימוש (כל כלי המיטה לסוגיהם, שמיכות, כריות וציפיות), בדים שנחתכו/הותאמו לצרכי הלקוח, פריטים שיוצרו לפי מידה, מוצרים שנעשה בהם שינוי/תיקון/צביעה ו/או לאחר כביסה, נרות, עציצים – אינם נכללים במדיניות ההחלפות וההחזרות..

 

מדיניות אחריות:

אחריות יצרן תחול על מוצרי החברה עד חודש ימים בלבד מיום הקנייה.

 

Real happiness

מבצע מוגבל בזמן!

ימים
שעות
דקות

30%

הנחה

על כל האתר!

השתמשו בקופון 30%discount

דילוג לתוכן