מדיניות החלפות והחזרות

מדיניות החלפת מוצרים שנרכשו באינטרנט  – חברת אפרת אילן בע”מ 

לקוחות יקרים שלום רב,

חברת אפרת אילן בע”מ [להלן: “החברה”] מאפשרת לכם חווית רכישה אינטרנטית ונוחה. לצורך כך, מאפשרת החברה להחזיר מוצרים שנרכשו מאתר החברה בחנות החברה.

מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר:

בהתאם לחוק הגנת הצרכן, בסיומה של ביצוע עסקת רכישה באתר החברה, תפיק החברה חשבונית מס קבלה עבור הלקוח. חשבונית זו  תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני שנמסרה ע”י הלקוח [להלן: “חשבונית מס /קבלה “].

ביטול עסקה רכישה באינטרנט:

ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981. 

**בהזמנה בהתאמה אישית(גודל/מסגרת/תוספת צבע) לא ניתן לקבל החזר כספי לאחר ביצוע ההזמנה .לקוח המעוניין לבטל עסקה שבוצעה באתר האינטרנט של החברה יוכל לבטל לאחר עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה

ביטול עסקה שהתבצעה בחנות – הציורים שנקנים מהמלאי בגרליה ניתנים להחזרה תוך 14 יום מיום הקניה במידה ולא נפתחו.

ההחזרה תתבצע בליווי שליחת המוצר + חשבונית + בקשה להחזיר את מוצר לחנות החברה במתחם דיזיין סנטר.

על הלקוח הפונה לביטול עסקת רכישה באינטרנט, לפרט בהודעת ביטול העסקה מטעמו את שמו, את פרטי העסקה, את מספר תעודת הזהות שלו, את מספר ההזמנה / חשבונית מס/קבלה.

ביטול עסקת רכישה שבוצעה באתר האינטרנט (עד 24 שעות ממועד ההזמנה) של החברה כפופה להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 [להלן: “חוק הגנת הצרכן”], והכל כפי שיפורט להלן:

לקוח יבטל את העסקה (שנעשתה מין המלאי הקיים בגלריה ) מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר (במידה ולא נפתחה היצירה) או מיום קבלת דוח פרטי העסקה, הכל לפי המאוחר מבניהם [הבהרה לעניין זה: בהתאם לחוק הפרשנות, הימים נספרים מהיום למחרת, וכוללים ימי מנוחה, פגרה או שבתון, אלא אם הם הימים האחרונים בתקופה].

כאשר מבטל העסקה הינו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש, או אז, ביטול העסקה יבוצע בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובכל בכפוף לכך שההתקשרות בין הלקוח לחברה, כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה [שיחה לעניין זה, שיחה בכל אמצעי ו/או בכל כלי תקשורת ו/או בכל מדיה חברתית ו/או מרכז פניות וכיוצא באלו]. מיותר לציין כי על הפונה לביטול העסקה, להציג מסמך המוכיח את טענתו בדבר היותו אדם בעל מוגבלות או אזרח וותיק או עולה חדש;

ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין דוח פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה מאפשר לחברה לנכות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. בכל מקרה דמי המשלוח לא יוחזרו ללקוח.

החברה מבקשת להבהיר כי במידה והרוכש ביקש לבטל את הזמנת המוצר או הפריט שרכש, עובר לקבלת המשלוח או ההזמנה שביצע, או אז, תהא רשאית החברה לנכות את דמי המשלוח בלבד, מהסכום הכספי שיושב ללקוח. ככל שהמוצר או הפריט לא נשלחו לא תחויב ההזמנה ע”י החברה.  

לקוח המעוניין לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרש להחזיר את המוצר באופן פיזי לחנות החברה, במתחם דיזיין סנטר או באמצעות שליח [על חשבונו] לחנות החברה, והכל בכפוף לתיאום הדבר עם שירות הלקוחות של החברה.

לקוח שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה באמצעות שירות הלקוחות שלה. לאחר תיאום עם שירות הלקוחות של החברה, ניתן להחזיר את המוצר הפגום בחנות החברה או באמצעות שליח באישור שירות הלקוחות של החברה.

ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר;

למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

 

 

מדיניות החלפת מוצרים:

בנוסף על כל האמור לעיל, היה והלקוח יהיה מעוניין להחליף מוצר/ים אותו/ם רכש באתר החברה (במידה וקנה מין המלאי הקיים בגלריה) לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר או להחזיר מוצר/ים ולקבל עבורו שובר זיכוי, מאפשרת החברה הפקת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן. 

על מנת לבצע את האמור בסעיף זה, יש להחזיר/להחליף את המוצר/ים בחנות החברה, כאשר המוצר/ים מוחזר/ים באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש. כמו כן, החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת חשבונית הרכישה, ההחלפה תתאפשר תוך 14 יום מיום הרכישה .

עבור מוצר/ים שהוחזר/ו זכאי הרוכש לקבל שובר זיכוי לרכישה. לקבלת השובר, יש להחזיר את המוצר/ים עד 14 ימים (תשומת ליבכם – כי מדובר ב-14 ימים ולא ב-14 ימי עסקים) מיום אספקתו/ם.

בכל שאלה ו/או פניה ו/או בירור, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ו/או לעיין בתקנון האתר.

מדיניות החזרת פריטים ברכישות מהחנות:

ניתן לבצע החלפת מוצר כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי תתאפשר עד 14 יום מתאריך הרכישה – במידה והציור נקנה מהמלאי בגלריה ולא בוצע בהתאמה אישית, כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית, וזאת בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

החלפת מוצר שנקנה במבצע ו\או בסוף עונה כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי יתאפשר עד 7 ימים מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית ואך ורק במידה ונקנה ממלאי בגלריה ולא הוכן בהזמנה אישית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

החזר כספי:

לקוח יהיה זכאי להחזר כספי מיום הרכישה ועד תום יומיים שלאחריו – שאינם ימי מנוחה – במידה ורכש אך ורק מהמלאי בגלריה ולא הזמין יצירה בהתאמה אישית , כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום  ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום, כאשר ינוכו דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א- 2010.

 

מדיניות אחריות:

אחריות יצרן תחול על מוצרי החברה עד חודש ימים בלבד מיום הקנייה.

עגלת קניות
דילוג לתוכן